10 Şubat 2013 Pazar

Bonzai Kimyasal Uyuşturucu OT değildir!!! Kimyasal Böcek ilacı, Fare zehiri, Klima gazı , v.b. bilinmeyen maddelerle karıştırılıp ot esrar diyerek satıyorlar! İNANMAYIN! BONZAİ ESRAR DEĞİLDİR!

AŞIRI DOZ HALİNDE; -Önce denge kaybı, sonra yavaşça bilinç yitimi ve geçici körlük olur. Sonra zaman ve mekan kaybı yaşarsınız, nerde olduğunuzu ne yaptığınızı unutursunuz normalde gayet net bildiğinizi bir şeyi hatırlamaya çalışırsınız ama hatırlamanız imkansızdır. Cümle bile kuramazsınız. Nefes almaya çalışırsınız sadece. Ölüme bu kadar yakın olamazsınız. kalbiniz aşırı çarpar. Bilincinizi yitirirsiniz bir başkasına çok rahat zarar verebilirsiniz çünkü kendinizi rüyada sanarsınız ya da kendinize çok ciddi zarar verebilir 9.kattan aşağı atlayabilirsiniz. Siz esrara benzediği için esrar kafasını yaşamayı beklerken 2 dünya arasında sıkışır kalırsınız. bir an önce geçsin diye dua etmeye çalışırsınız. Sürekli ölüyormuşsunuz hissi olur ve bu çok ciddi bir his. Bunu tüm bilincinizle yaşarsınız. Hiç bir yerinizi haraket ettiremezsiniz. Bırak haraket etmeyi elinizi cebinize götürüp telefonu çıkarıp 112'yi bile arayamazsınız yardım çağırmak için. Eğer bu yazıyı okuyanlar arasında bunu denemeyi düşünenler varsa gidin kendinizi otobüsün altına atın daha iyi. Şaka yapmıyorum düpe düz intihar bu madde. ötesi yok. Bonzai koması'na girmek istemiyorsanız denemeyin. uyuşturucu komasının dönüşü yok. Az çok demeyin sakın kimse denemesin kimyasal bu ! Bu yazıyı okuduktan sonra 1 kişinin bile kararı değişirse ne mutlu bana.

44 yorum:

  1. Dediklerinin aynısı yasanıyor etkisi gecsin die yalvarıyosun ama gecmiyor bir dk bile bir tıl gibi geliyor bırakın hareket edip 112 yi aramayı aradıgınızı zannedip 10dk sonra aramadıgınızı anlar tekrar tekrar aynı seyi yasarsınız

    YanıtlaSil
  2. Bağımlılık yapmadığı söylensede yüksek derecede psikolojik bağımlılık yapar.O gün cehennemden kafasından çıktığınız zaman uyku ve açlık hali gelir.Açlık ihtiyacını giderdikten sonra rahat bir uyku çekersiniz.Yarın sabah kalktığınızda ilk işiniz " dün ben ne yaşadım o nasıl birşeydi öyle yaa way a..." gibi söylenmeye başlarsınız.3-5 gün beyninizi kemirirsiniz bu sorularla en sonunda " yeter be bu kdar düşüneceğime alır içerim bu sefer bakarım nasıl bişey olduğuna " diye söylersiniz.En büyük hatayı bunu kendinize telkin vererek yaparsınız.Bu sefer daha önce içtiğiniz için doz aşımı sizi pekte korkutmaz ve büyük bir doz alırsınız.Evde içildiyse korkudan ilk akla gelecek olan şey " benim boy abdestim yok galiba hemen bi duş alayım " Tabi banyonun yolunu bulabilirsen..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burda anlatılanların hepsi gerçek inanmayanlar olabilir ama erkeklik yapmak için arkadaş ortamında yüksek doz alanların ölümle burun buruna oldugu gerçeğini değiştirmez

      Sil
  3. ben bu zıkkımı türkiyede ilk cıktığından ıtıbaren 2 yıl bir fiil ara vermeden ıctım aşırı bir bağımlılık yapıyor ınsana insan bundan başka hiç bir sey düsünemez oluyor neyse bir ara köye gelmem gerekti ve bir 15 gün köyde kaldım ve burda bulamadığım için içmedim tekrar istanbula döndüğümde hemen koşup bu maddeyi aldım ve ewde odama cekılıp onu ıçtım ıcmez olaydım aman yarabbim boyle birsey yok kalp krızı gecırıyordum nerdeyse. dişlerım kılıtlendi kalbım yerınden cıkakack aman allahım beni allah carptı dıyorum beynım gıdıyor gıdıyor gelıyor ölüyorum zannetım delirdim diyorum ben sonunda yaptı yapıcanı dıyorum bana. belkı bır yarım saat öümlerden döndüm ..yanı kısacası ben bır fiil gunde 8 9 defa ıcıyodum vucudum bu maddeye alısmıstı bu bende bu etkıyı yaptıysa eğer ılk defa ıcen bırısını kesın öldürür ogun bugun istanbulu terkettım koye yerlestım cunku bu maddeye anca ulasamadıgınızda beynınızden sılıyosunuz arkadaşlar kesınlıkle denemeyın ve ıcmeyın bu ne esrar ne ot nede kubar bu doğrudan zehir öldürür öldürür ölen arkadaşlarım var bu anlattıklarım kesınlıkle yalan deıll tamamen benım basımdan gecen bırsey .. uzak durun cok tehlıkelı ogun bugun tovbr rttım bonzai yee bulaşöayınn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abi peki bunu birakmanin en etkili yolu nedir

      Sil
    2. Bol bol su ic ondan sonra uyku hapi al ustunden 2 bardak su ic ambulansla hastaneye git mideni yikasinlar

      Sil
  4. Kesinlikle çok kötü birşey ben yanlışlıkla içtim resmen gittim geldim bilinç kaybı yaşadım ve hiç biryerimi oynatamadım 4 dakika falan kendime gelince ilk işim ambulans çağırın diye bağırmak oldu ve hala yaşadığıma şükrediyorum insanın psikolojisini bozar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen tek diş içmişsin öyleyse 4 dk yı hatırladıgına göre arkadaşlar bunu 8-9 dişi 35-40 dk gibi süreyle beyinde kalır içildikten 2-3 saniye sonra uyuşturur ve gerçekten söylenen anlatılan herşey doğrudur ölümle sonuçlanan vakalar vardır uzak durun derim..

      Sil
  5. Anlamiyorum içenler arayıp buluyor polis neden bulamıyor işine mi,?gelmiyor arayan bulur oruspu çocuklarını gençleri perişan ediyorlar buna göz yuman varsa inşallah çocuklarında bulurlar

    YanıtlaSil
  6. Ben yeni duydum bi tanıdığım dan.Yazıyı okuyunca daha da üzüldüm şimdi.Ne buluyorlar böyle şeylerde.Derleri kafa yapmaksa biraz alkolde yeter.Bundan daha sağlıklı en azından. ..

    YanıtlaSil
  7. Bn olum tribine girdim cok kotuydu nasi sahadet getrdm bitmedi bi turlu cikmadim kullanmyin tovbee

    YanıtlaSil
  8. Bunu satanlarin allah bin turlu belasini versin ewliyim bi kizim var esim icti korkuyla yasiyorum bunu ureteninde sataninda allah belasini versin yerle bir etsin ins

    YanıtlaSil
  9. Bonzainin ilk cikyigi zamanlar merak uzerine oyle bi arkadad ortaminda denedim kullandim sigaran uc duman aldin cok degisik bi tribe girdim bogazimin deligi kovamanmis gibi oldu yutkunamadim icimden bir kan bosandi ne zaman olcem doye beklemeye baslasim beynimin kafa tasimi birsey yemeye basladi cok fena korku yasDim tabi simdi yok boyle bonzlar en son olarak oksurukle beraber afzimdan kan geldi yasim 25 askerden geldigimde tanidim bu dagayi keske tanimaz olaydim simdide solunum yetmezligi cekiyorum biraktinmi diceksiniz vaz gecemiyorum cok agrim oluyo ama vaz hecemoyorum

    YanıtlaSil
  10. Bonzainin ilk cikyigi zamanlar merak uzerine oyle bi arkadad ortaminda denedim kullandim sigaran uc duman aldin cok degisik bi tribe girdim bogazimin deligi kovamanmis gibi oldu yutkunamadim icimden bir kan bosandi ne zaman olcem doye beklemeye baslasim beynimin kafa tasimi birsey yemeye basladi cok fena korku yasDim tabi simdi yok boyle bonzlar en son olarak oksurukle beraber afzimdan kan geldi yasim 25 askerden geldigimde tanidim bu dagayi keske tanimaz olaydim simdide solunum yetmezligi cekiyorum biraktinmi diceksiniz vaz gecemiyorum cok agrim oluyo ama vaz hecemoyorum

    YanıtlaSil
  11. Bonzainin ilk cikyigi zamanlar merak uzerine oyle bi arkadad ortaminda denedim kullandim sigaran uc duman aldin cok degisik bi tribe girdim bogazimin deligi kovamanmis gibi oldu yutkunamadim icimden bir kan bosandi ne zaman olcem doye beklemeye baslasim beynimin kafa tasimi birsey yemeye basladi cok fena korku yasDim tabi simdi yok boyle bonzlar en son olarak oksurukle beraber afzimdan kan geldi yasim 25 askerden geldigimde tanidim bu dagayi keske tanimaz olaydim simdide solunum yetmezligi cekiyorum biraktinmi diceksiniz vaz gecemiyorum cok agrim oluyo ama vaz hecemoyorum

    YanıtlaSil
  12. Denenek icin dahi olsa icmeyin arkadaslar ben 2 sene once uyusturucuyla tanistim esrarla basladm sonra kubar sonra jameika sonra bonzai.o bana ilk esrarri veren cek diyenin anasini sikim kusura bakmayin ama arkadas kurbaniym babam sigara ictigini bile bilmiyor kaldiki bagimliyim suan da birakaya calisiyorm 3 gun oldu icmedim her tarafm ayri oynuyo delircek gibiyim tek yolim kendimi kesiyorum rahatliyorum icmicem ama icmicem baslamayin 1 duman dahi almayin Bonzai ixmeye karar verdiyseniz kesinlikle kowa yapmayin donusu yok oldurur herkes dayanamaz canim dedigim kardesim gozlerimin onunde can verdi kurtaramadim neden cunku bende iyiydim ayildim da kardesm ayaklarimn dibinde cansiz mosmor yatiyodu yapmayin nllur bulasmayin bu illete

    YanıtlaSil
  13. Benim kocam esrar iciyo zaten ama son zamanlarda inanilmaz bi bagimlilik surekli icmeler bi dakika bile insan gibi temiz duramamak sabah gozunu actigi andan gece yatana kadar icmeler bunun esrardan farkli bisey olduunu anladim anormal bi sekilde evde ne varsa yemeler sonra kusmalar kusarken kilitlenmeler konusamama titreme acayp haller olucek sandim surekli oksuruk adini sordugumda bonzai oldugunu soyledi bunu daha ucuz oldugu icin tercih ediyomus kesler ayrilmamiza ramak kaldi allahla vicdaniyla basbasa birakip alip basimi gidicem yakinda ne hali varsa gorsun en azindan cocuklarima bulasmaz bu pislik sakin yapmayin temiz yasayin noolur yazik hayatiniza yazik

    YanıtlaSil
  14. Kesinlikle kullanmayin oncedende kullaniyodum ancak dun ictigimde bilincimi yari sekilde kaybettim onceden bu sekildr olmuyodu ama sanirim kalp krizi gecirdim 10 dk boyunca sürekli ayilip bayildim dayanamadım arkadaslarimj cagirdim mosmor olmusum sonra hemsire tanıdık mudahale etti ama onlar gelene kadar krizler gecirdim bilinci mi kaybetmemek icin gezindim durdum kac kere bayildim dahada asla kullanmam kesinlik le öldürür

    YanıtlaSil
  15. Burada yazılan zararları az bile.Çok tehlikeli bonzai,jamaika,hap,taş vb.Vücut kadar, pskolejiyi de çökeltiyor bırakamıyorsun cok zor.Bunları alabilmek için evindeki tüm eşyaları satan cok arkadaşım var.Az bile anlattıklarım tam 3 arkadaşımı kaybettim bu illetlerden dolayı.ama bana ders oldu bıraktım şükürrrr.sizlerede bu yazımı faydalı olur umarım

    YanıtlaSil
  16. Bonzaimi kubar mi anlamadim ama kalbimin atisini dakikalarca saydim simdi duruyor diye sayikladim.

    YanıtlaSil
  17. alkolle olmaz 30 yasindayim omrumdeki enperbat 4gun gecirdim lutfen kendine aci ve uzull

    YanıtlaSil
  18. çok teşekkür ederim.bilgilendim.ben sahsen ceza ile ilgili avukatlık yapmama ,ve konu hakkında bilgim olduğunu sanmama rağmen çok yaralandım .saygılar ,selamlar

    YanıtlaSil
  19. Normal esrardan farkı ne? Mesela bi sarmadan yada jamaikadan ? Simdi bize normal ot diye bunu yutturmaya kalkmasinlar?

    YanıtlaSil
  20. Harbiden normal ottan farki ne ayirt etmenin yolunu soyleyin de tongaya dusmeyelim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ula mal değneği sende bu zihniyet varken Nasıl olsa eninde sonunda. Düseceksin ne fark eder ki sonuçta esrarkeş muptezelsin yakında esrarın kafası yetmeyince sentetiklere yonelicen yani senin anlicaan o kafa sana girecek bunun kaçarı yok o yüzden fazla yorma kendini bir an evvel başla ve bir inşaat dibinde geber de bizde leş gorelim

      Sil
    2. guzel cevap , tebrikler... beyinsiz lan bunlar bak yemin ederim! beyinleri yok yok... kendine saygin olsun lan biraz ... burdaki insanlarin feryatlarinida mi gormuyorsun hic? gelmis farki nedir diyor bide! Allah seni islah etsin...

      Sil
  21. Bonzainin rengi beyaza yakın olur koklayın esrar kokmaz zaten. Birisi sigaranızın ucuna takmış yada sanki ot sarmış gibi bi tekli uzatırsa anlamak zor tabii.

    YanıtlaSil
  22. Benim nisanlim dun gece 4-12 mesaisinden sonra eve gidiyo lavobaya giriyo kusmaya calisiyo fakat kusamiyo kusamadikca bagiriyo. Daha sonra goz bebeklerinde buyume oluyo. Babasinin ellerini sikiyo bayiliyo. Hastaneye kaldiriyolar. Kan tahlili istiyo. Baska bi hastaneye sevk ediyolar yogun bakimina solunum cihazina bagliydi 4 gibi solunum cihazindan cikardilar tepki veriyomus. Kan tahlil sonuclarina yarin bakicaklarmis. Fakat maddeden supheleniyolar. Hafiza yok. Sizce bonzai kullanmismidir kullandiysa da bu anlattiklarimdan yola cikarak iyilesir mi. Perisan haldeyim her yerde cevap ariyorum. Nolur beni bilgilendirin.

    YanıtlaSil
  23. Yorum yazanlar ve konuyu yazandan Allah Razi olsun hayatta hic boyle birsey icmedim
    zaten isten gucten zaman da olmuyor ama bilgi sahibi oldum benimde oglum var ve kardesim var daha ufak 21 yasinda daha dikkatli olmami sagladi bu yazi

    tesekkurler

    YanıtlaSil
  24. Bonzai alındıktan sonra siyah kola içilmesini tavsiye ederim. Çünkü ayıltır.

    YanıtlaSil
  25. Ark. teşekkür ederim boyle bir blog açıp milleti bilgilendirmek istemeni. Şöyle bir durum daha var şuanda bu bonzai içinlerin çoğu bu illete askeriyede alıştığına eminim. Ben bu bonzai illetinin 2 yıl once askerlik yaptığım yerde yuzde 95 oranında tuketildiğini biliyorum. Kısa donem asker oldugum için çocuklara ne kadar nasihat etsemde her gelen kolayca temin edebilmekteydi. Lütfen bu konuyla ilgilide bir başlık açarsan belki bu konuya parmak basabilecek birileri sesimizi duyar.

    YanıtlaSil
  26. Benim annemi gecen hafta vefat etti bonzaiden evde resmen cirpinmis can cekismis delormis perisan olmus kusmus yerlere simsiyah zehir kusmus resmen ici parcalanmis alti otuzda ambulansla hastaneye goturuyoz dediler yedide oldu dediler resmen eziyet caniniza kast etmek yapmayin ne olur yapmayin

    YanıtlaSil
  27. Anneniz bonzaimi kullanıyordu?

    YanıtlaSil
  28. Arkadaslar utanarak yaziyorum inanin bende kullandim malesef bu illeti 3 yil once kendimi ipe assam daha iyiydi. 3 yil oldu hala hayatimi duzene sokmata gucluk cekiyorum perisan oldum psikolojim alt ust oldu. Kavram bozuklugu yasiyorum ve hayatimla ilgili onemli kararlar almakta gucluk cekiyorum. Özgüven diye bisey yok artik.Allah a siginin ve bu illetten kurtulun icmeyenler icin tek bir sozum var. Yasamak guzel hayatiniza sahip cikin. Allah a emanet olun.

    YanıtlaSil
  29. Mahallerleri bitirceksin.enniyet savasacak yol vermeyecek..halk bir olacak birlikden güc dogar

    YanıtlaSil
  30. Bonzai yi bırakmak isteyenler yazımı iyi okusun 8 sene uyuşturucu kullandım bunun sadece 5 senesi bonzai arada kullandığım sekerlerikokakini skangi saymıyorum bile önceden bonzai denen ılletin orjinali vardı ve su aralar sikintilarimiz olan terlemeler kusmalar uyuyamama lar yoktu. Şu son 2 senedir bonzainin bu tarz etkileri olmaya başladı. Evet icmedigim zaman uyuyamiyodum her an kusma isteği yemek yiyememem aşırı terleme vs. 2 hafta oldu bırakalı çok şükür suan gayet iyiyim 4 kilo aldım. Bırakmak isteyen dostlarım öncelikle kafada bitiyor hersey ilk adım çok önemli ilk önce diceksinki ben bonzaiyi yenerim lan o kim diyip kendini teselli edin. Sık sık arkadaşlarınızla dostlarınızla iletişim haline geçin destek isteyin. İçmeyi kestikten 1 hafta sonra hersey normale dönüyor. En fazla 2 gün yemek yiymezsiniz. En fazla 1 2 gün uyuyamZsiniz en fazla 1 hafta terlersiniz. Dayanın bırakmak istiyosaniz. Ben Garson olarak çalışmama rağmen bu zorlukları mesai saatlerinde çektim. Kriz anında hep tuvalete kaçtım. Neler çektim neler. Şimdi çok mutluyum. Daha kolay bi yöntem isterseniz 1 hafta eve kapatın kendinizi yada koyun cebinize 400 500 lira ailenizden isteyin gidin antalyaya 1 hafta tatil yapın inanin çok rahat gelicek. Hiç birini yapamiyomusunuz birader al bi tavsiye daha 1 ay düzenli ot için. Bonzai den kurtulun abi savaş açın içenede satanada ben roman mahallesinden merkeze inen ne kadar roman varsa dövuyorum çoğu pic torbaci geçim kaynağı çogunun uyuşturucu. Bole insanları dövün abi amina koyun. Bırakın abi ne olursunuz

    YanıtlaSil
  31. Bonzai yi bırakmak isteyenler yazımı iyi okusun 8 sene uyuşturucu kullandım bunun sadece 5 senesi bonzai arada kullandığım sekerlerikokakini skangi saymıyorum bile önceden bonzai denen ılletin orjinali vardı ve su aralar sikintilarimiz olan terlemeler kusmalar uyuyamama lar yoktu. Şu son 2 senedir bonzainin bu tarz etkileri olmaya başladı. Evet icmedigim zaman uyuyamiyodum her an kusma isteği yemek yiyememem aşırı terleme vs. 2 hafta oldu bırakalı çok şükür suan gayet iyiyim 4 kilo aldım. Bırakmak isteyen dostlarım öncelikle kafada bitiyor hersey ilk adım çok önemli ilk önce diceksinki ben bonzaiyi yenerim lan o kim diyip kendini teselli edin. Sık sık arkadaşlarınızla dostlarınızla iletişim haline geçin destek isteyin. İçmeyi kestikten 1 hafta sonra hersey normale dönüyor. En fazla 2 gün yemek yiymezsiniz. En fazla 1 2 gün uyuyamZsiniz en fazla 1 hafta terlersiniz. Dayanın bırakmak istiyosaniz. Ben Garson olarak çalışmama rağmen bu zorlukları mesai saatlerinde çektim. Kriz anında hep tuvalete kaçtım. Neler çektim neler. Şimdi çok mutluyum. Daha kolay bi yöntem isterseniz 1 hafta eve kapatın kendinizi yada koyun cebinize 400 500 lira ailenizden isteyin gidin antalyaya 1 hafta tatil yapın inanin çok rahat gelicek. Hiç birini yapamiyomusunuz birader al bi tavsiye daha 1 ay düzenli ot için. Bonzai den kurtulun abi savaş açın içenede satanada ben roman mahallesinden merkeze inen ne kadar roman varsa dövuyorum çoğu pic torbaci geçim kaynağı çogunun uyuşturucu. Bole insanları dövün abi amina koyun. Bırakın abi ne olursunuz

    YanıtlaSil
  32. Arkadaşlar yaşım 35 İstanbul Gaziosmanpaşa da oturuyorum son 3-4 senedir bonzai kullaniyorum ilk zamanlar yukarıda arkadaş yazmış bu şekilde tepki vermiyordu şimdi içtiğin zaman bende etkileri evde ne var ne yok demeden yemek yiyorum (20 kg aldım) sonra onu kusuyosun ve kendine gelene kadar uyumak(ölü gibi) şeklinde etkileri oluyor bende. Bugün 3. Gunum bıraktım bu illeti ama etkileri hala devam etmektedir gecenin neredeyse 03;00 ama hala uykum yok terleme yapiyor ara ara (haliyle vücut ter yoluyla atmakta bu pisliği) lütfen bol bol su için bunun panzehiri su ayrıca mide bulantısı(özellikle sigara içince) devam ediyor ama kesinlikle tekrar icmeyecegim Ve kendinize inanın Allaha ibadet e yönelince daha kolay olduğunun farkına varacaksiniz Allah Yardımcımız Olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşlar bu arada yazmayı unuttum eğer bi köşede bonzai tribinde (bad trip) yada kendini kaybeden biri görürseniz SU içirin bunun tek ise yarayani Su idrardan ve terleme yoluyla vücuda pisliği atmada yardımcı olursunuz

      Sil
  33. Tedarikçiyi arayıp sadece esrar istediğimi söyledim. 10luk malı aldım. Odama gelsim. Yapayalnız. Her zamanki gibi. Sonra kalemimi kağıdımı çarşafımı aldım. Tüpü zıvanayı hazırladım otumu doldurdum. İçmeye başladım. Tütün bile karıştırmamıştım. İçtim birkaç nefeslik. Kısa sarmıştım zaten. O bitti. Kafası gelmedi diye yenisini yapmaya başladım. Küçücük tüpü hazırlamak 20 dk sürdü. Aslında 2 dk sürmüş ama ben 20 diye düşünmüştüm. Zaman algım tamamen değişmişti. Saplantılı bi şekilde elimdeki çarşafa zıvanaya odaklanmıştım. Bi süre sonra otun tamamını içmiştim. Müzik açtım. Turn the page. Şarkı saatler sürdü. O çalarken keskin virajları olan bi yolda son sürat gidiyomuş gibi hissettim. Birkaç dakikalık şarkı bitmek bilmedi. Kafayı yemiştim müziği değiştiremiyordum. Ne olsuysa burdan sonra oldu. Felç geçirmiş gibi hissetmeye başladım. Kollarım bileklerim değişik şekilde hareket ediyordu sürekli kasılıyordum ama bilinçli bi şekilde hareket edemiyordum. Müzik işleri daha da zorlaştırıyordu beynim yerinde çalkalanıyordu onun yüzünden. O an anladım torbacı bana esrar değil bonzai vermişti. Esrar kullanıcısıydım ama hiçbir zaman öyle bi etkisini görmedim. Sonra sesimi birilerine duyurmayı denedim. Ama inlemekten başka hiçbir şey yapamıyordum. Ölmektwn çok korktum. Öleceğimden nerdeyse emindim. Artık boynum kırılmış gibi hissediyordum. Ağlayamıyordum nefes alamıyordum kalbim sıkışıyordu. Panik atak geçirdiğimi farkettim. Panik bozukluğum yok ama o ataklardan yaşadım daha önce de. Hayatımdaki en berbat deneyimdi. Bi dha asla yaşmak istemeyeceğim türden. Yaklaşık iki saatlik işkenceden sonra ayağ kalkabildim. Hemen bol bol su içtim. Çok acıkmıştım bişeyler yedim. Sonra biraz uyudum. Takip eden 30 saat boyunca hiç uyuyamadım tvanı izledim. Bir de o halde vizeye girdim. Ertesi gün annemin evine gittim. Orada biraz iyileştim. Geri döndüğümde bir kez esrar kullandım. Bir aydır hiçbir şekilde uyuşturucu kullanmıyorum.

    YanıtlaSil
  34. Sigaranin ucuna tane tane koyarsaniz doldurmak yerine. Hiç bir şekilde ölüm tribi falan filan hic bişe yasamassiniz öyle sizi hayattan sogutcak.Ama sunuda unutmayin ki bir yerden sonra az geleceği için biraz daha fazla biraz daha fazla derken en son ölüm doldurusunu yapacaksınız ve cektiginizde buraya kadarmis dedirtecek .

    YanıtlaSil